woensdag 2 januari 2013

First time blog / Nu ook blogger

I am an artist from The Hague in The Netherlands. In my blogs I will share my own art with you and my vision about this and other works by posting weekly several images of artist that inspire me.

You can also follow me on facebook (Olga Brinkhorst Art) and Pinterest

-------

Zo, vanaf nu ben ik ook een blogger.

Een eigen website en facebookpagina voor mijn kunst heb ik al. Maar het is ook leuk om zo nu en dan wat te kunnen schrijven over waar ik allemaal verder nog mee bezig ben. Vandaar het blog. voor de geïnteresseerde.

Mijn doel is niet alleen om mijn eigen kunst te verspreiden en onder de brede aandacht te brengen, maar ook om het werk van andere kunstenaars met jullie te delen. Op dit blog zal ik zo nu en dan dus ook werk van andere kunstenaars plaatsen met wat informatie.

Veel leesplezier.

Olga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten